Od 18.01.2021 do szkoły obiady dostarcza firma Bluebar – Catering.

http://bluebar-catering.pl/

W celu wykupienia posiłków prosimy się zarejestrować, najlepiej skopiować poniższy link do przeglądarki internetowej (zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Safari):

https://bit.ly/38FSJQn

Rejestracja jest również możliwa na naszej stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć):

Jak się zarejestrować: https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

Jak płacić i zamawiać posiłki: https://bit.ly/2J7o0xz

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki a potem złożyć zamówienie.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony. Jak to zrobić:

- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.

- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką

- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”

- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

Informacje na temat cen wybranych posiłków i zestawów, oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.

W razie problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bok@zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pozdrawiamy Zespół BLUEBAR.

Zespół zamowposilek.pl



Regulamin korzystania z aplikacji zamowposilek.pl

 UPRZEJMIE INFORMUJEMY, IŻ OD 01.09.2021 ZMIENIĄ SIĘ ZASADY ZAMAWIANIA POSIŁKÓW. Dla Państwa wygody wprowadziliśmy miesięczne zamawianie posiłków. Odwoływanie obiadów-odwołujecie Państwo, w dniu poprzedzającym nieobecności dziecka  do godziny 22;00.(Możecie Państwo odwoływać zarówno z powodu nieobecności dziecka, jak i z każdej innej przyczyny, w dowolnym dniu)

We wszystkich kolejnych miesiącach, zamawiamy obiady do 30 dnia każdego miesiąca, poprzedzającego, miesiąc w którym dziecko będzie jadło posiłek, wyjątkiem będzie miesiąc wrzesień, gdzie możecie składać Państwo zamówienie do 5 września. Proszę pamiętać , że przy złożeniu zamówienia  5 września, dziecko nie będzie miało zamówionego posiłku 2,3 oraz 5 września, dlatego zachęcamy do wcześniejszego składania zamówień.

1.Rodzic posiadający już konto w aplikacji www.zamowposilek.pl, w innej placówce, której nie obsługuje nasza firma, musi założyć drugie konto na inny adres mailowy niż dotychczas ( dotyczy to rodziców, którzy mają dzieci w różnych szkołach, rodzice, którzy mają dzieci w tych samych szkołach, mogą zamawiać posiłki z jednego konta)

2. W aplikacji zamawiamy posiłki do 30 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym wydawane są posiłki. Wyjątkiem jest wrzesień. Odwołujemy posiłki  w dniu poprzedzającym  nieobecność dziecka, do godz. 22:00 w aplikacji, w wyjątkowych sytuacjach można to zrobić w dniu nieobecności do godz. 8:30 wysyłając sms do osoby zajmującej się Państwa placówką;

Sandra Wilk , tel.:  535-157-294 / 508-236-869

3.Zastrzegamy sobie prawo do zmiany jadłospisu w wyjątkowych sytuacjach, niekoniecznie od nas zależnych.

4. Rodzice których dzieci mają wyznaczoną dietę, proszeni są o kontakt mailowy s.wilk.bluebar@gmail.com  w sprawie ustalenia szczegółów i przekazania wytycznych ( Prosimy o przekazanie dokumentacji, potwierdzającej konieczność stosowania diety)

5. Wszystkie dni wolne od zajęć, są automatycznie blokowane w aplikacji przez pracownika Bluebar Catering.